fredag, januari 14, 2011

Vecka 31

Denna veckan kommer jag inte skriva oj vad fort det går, för denna veckan har känts som en evighet. Mycket jobbiga nätter och en hel del ont. Men men det är inte hela världen vi kommer ju få något väldigt gott ur det här onda. På måndag väntar ett barnmorske besök, ska bli skönt att få höra våran lilla skatt där inne.

Vecka 31
Barnet är ungefär 42cm från hjässa till häl och den väger ca 1800gram, tänk att den lilla bebisen ska öka nästan det dubbla på bara 9 veckor.
Bonus bild denna veckan med, och idag kör vi Maria Montazami inspirerade bilder rakt igenom, tittade på 24 timmar igår där Maria och Anna Book spenderade just 24 timmar tillsammans. Det blev ett väldigt massa fotande, och hela tiden säger Maria "HEJ". Hon är så söt denna kvinna. Bonus bilden blir Marias Handen på höften och ett "HEJ".
Trevlig kväll på er sötisar!

6 kommentarer:

svärmor sa...

Snyggt Bettan! Wow!

Jenny sa...

Wow vilken kalaskula! Jättefina bonusbilder, roligt att du ser så glad ut!

Apropå vagnen (jag är lite sen, ja...) så tycker jag att den är helt ok att lasta i och ur bilen. Jag tror att alla breda dubbelvagnar blir lite otympliga eftersom de är ganska stora. Men som sagt, uj:en är lätt att fälla ihop och sen är det ju bara att lyfta in den.

Hoppas ni har en mysig fredagkväll och får en riktigt trevlig helg!

Elena sa...

Min söta VÄN!!! Du är så Vacker!! Puss

mormor Annika sa...

Tänk va semlor du måste ätit för att se ut sån :)

Anna S sa...

Jösses vad magen har växt!!
Jag tänker säga som Maria M säger "muuums" när jag ser dig där med handen på höften ;). Hihi.

Puss o kram

Li sa...

det ser nästan ut som att du har lite lipgloss på Montesami bonus bilden också ;O)
hoppas besöket går bra imorgon hos barnmorskan =O)