onsdag, januari 05, 2011

En fullspäckad dag

Vi började ju som sagt tidigt med tandläkarbesök, det var så skönt att komma dit och få veta att allt var okej med lilla Clara. Hon har inte på något vis påvisat att hon skulle ha haft ont men det kändes skönt att ta det säkra före det osäkra. När vi kom hem, stod utslängning av gran på listan och det ordande maken, de flesta tomtarna fick också lägga sig för att vila till nästa säsong. Men resten får allt stanna kvar till tjugondag knut. I eftermiddag har huset varit fyllt med vänner, först kom Moa och Isa med mamma och pappa, det har ju varit lite sjukdomar hit och dit så inte förens nu har barnen kunnat byta sina julklappat. Var nog lite roligt att få något lite så här efter. Bus och lek och fika. En liten stund där efter kom vännerna Gustav och Malin, även dom var det ett tag sen vi träffade. Peter fick hjälp med tvn av Patrik och Gustav fixade så att vi fick ny toalett stol installerad, tänk vad bra det är med händiga vänner :) Fasar dock lite jobbigt inför natten, vi har bytt stolen på toaletten upp som används flitigt av mig på nätterna, nu måste jag gå ner varje gång, jobbigt, jaja en natt klarar jag nog ;) Vi har haft en härlig trettondagsafton hoppas ni har det med.
Kram!!!

6 kommentarer:

Anna S sa...

Glöm nu inte bort att du måste NER och gå på toa inatt ;)

Puss o kram och "yihhhaaaa" för händiga vänner :)

Farmor sa...

Härligt med goa vänner!
Fina bilder!

Anonym sa...

Ja händiga vänner kan man inte få för få av....härligt när man kan hjälpas åt. Snygg telefon du shoppat....!!! Ha det bra..Kram Anna o Wille

Li sa...

Vilken härlig kaskad av bilder!
jobbigt med toaletten, hoppas den blir installerad där uppe snart igen! =O)
Själv renoverade vi våran toalett här hemma för ett tag sen oxå, dock utan händiga vänner, det är inte klokt så dålig man är på att bryta vanor-jag försöker nämligen fortfarande tända lampan som vi gjorde förr,men nu är ju knappen på andra sidan! =)

Rantamor sa...

Nej nej inte har jag glömt bort er. Men som du läst har jag haft lite virur Rantamor på bloggen. Och nu vågar jag inte röra nånting innan dottern kommer hem.
Är hur oteknisk som helst och får det mesta att försvinna.
Men du kan kanske lägga dig till min följarlista så har jag dig där och kan klicka vidare därifrån.

Vilket härligt collage du gjort på er trettondagsafton. Och Clara blir bara sötare och sötare...
Hoppas dina fogar håller ihop till förlossningen.

Ha d gott.

Elena sa...

Härliga bilder du fick ihop.:) PUSS