måndag, januari 10, 2011

Måndag

Ja, då var det måndag och vardagen är åter tillbaka, nu är det tomt på helg dagar ända fram till slutet av april, en sen påsk detta året. Jag fortsätter att vara hemma och sjukskriven ett tag till och hoppas snart på svar om jag får havandeskapspenning eller inte den sista tiden. Idag har jag varit och badat och fått lite hjälp av sjukgymnasten, det är otroligt skönt när jag är i det varma vattnet och där kan jag röra mig lite bättre än på land. Dock ville inte lilla bebisen bada idag, den sparkade och pressade sig ut på en sidan av min mage, och när jag kom upp ur vattnet kände jag av sammandragningarna ännu mer. Men nu har det lugnat sig. Medan jag är och badar är Clara med sin mormor, dom hittar på massa saker och varje gång jag kommer hem har de ordnat fram fika. Mysigt för oss alla tre.
Godnatt saga med mormor det är mysigt det

7 kommentarer:

Louise (fotoblogg) sa...

Svar: Nja, så svårt är det inte. Men slängde in en ledtråd trots allt i inlägget. ;)
Dock var din gissning helt rätt, London var det! :)

Tina sa...

Gos och mys ska det vara massor av!! Det mår alla bra av!!

Kram på er!

Anonym sa...

O,vad det ser mysigt ut.Häls Inga-Lill

Li sa...

mormor är bra bäst, och tillsammans med fika så kan det ju inte bli bättre ;O)
Skönt att vattnet lindrade för dig, men illa att liten i magen inte samarbetade så bra =)

mormor Annika sa...

Inte svårt att mysa med Clara , hon kryper så gärna intill och mysa o läsa :)

Anna sa...

myspys

Elena sa...

Så Mysigt det ser ut för både Mormor och Clara:)