fredag, januari 07, 2011

En lite lugn stund ...

har jag nu. Clara och jag har precis ätit lunch och hon ligger nu och sussar gott i sin säng. Jag har satt mig i soffan och överväger om jag ska lägga mig och sova eller ta en dusch, ja ni hör ju att vi har haft en lugn och härlig förmiddag med iklädda mysklädda, nä det får nog allt bli duschen. Tack för alla söta kommentarer i förra inlägget, det är så roligt att läsa vad ni andra har att säga. och det är fantastiskt roligt när nya okända följare visar att dom också finns.
Planerna för denna dagen är obefintliga, jag vet inte vad vi ska göra nu under dagen, men ikväll blir det mys och ett av mina favo program, Lets`s dance. Vem kommer vinna? Vem kommer bli roligast att följa? Vem kommer man skratta mest åt? Det återstår att se. Givetvis slänger vi in lite tacos i denna mysiga hemmakväll. Vad ska ni hitta på?
Mysklädd inför myskväll
Ett litet tillägg kom jag på nu, bloggen har ju 5års jubileum idag. Tänk att vi har haft igång den här bloggen så länge, och vi (jag) har bara blivit mer inbitna i att uppdatera den. Tänkte att jag kunde ge er de största händelserna för varje år, det har trotts allt hänt något stort varje år tror jag :)

2006 Vi börjar blogga, på den tiden var det mest Peter som bloggade och jag stod vid sidan om och la till lite då och då. Vi fick tillökning, lilla Chelsea flyttade hem till oss.
2007 Vi flyttar till en ny stor och härlig lägenhet. Jag tar mitt körkort! Och vi förlovar oss ♥
[forever.jpg]
2008 Vi köper vårt hus och flyttar in i det laggom till sommaren, några månader där efter blir vi gravida.
2009 Blir vi mamma och pappa till världens sötaste Clara. Samma höst gifter vi oss och blir Herr och Fru Nyberg.
2010 Ni får nästan dagligen följa Clara och hur hon utvecklas dag för dag. Fi får också veta att det ligger ett nytt litet underverk i min mage, detta får ni också följa dag för dag.
2011 Ni kommer att få vad med och följa vår familj när vi blir 4
Jag är så glad att vi har hållit kvar vid denna bloggen och att bi skrivit ner de som händer, man glömmer så fort och då är det roligt att kunna gå tillbaka och se vad som har hänt under åren. Ja, det skulle ju bli en kort liten blogg, blev visst inte så. Ha en super fin fredag på er mina kära läsare :)

8 kommentarer:

Farmor sa...

Tyvärr jobbar jag ikväll, får väl smygtitta lite på Tv där
Ha en bra helg!
Kram

Lizette sa...

du/ni är ju helt fantastiska som delar med er utav er vardag och händelser, super mysigt att följa. En annan känner väl inte idétorka ibland men sen kommer man in i ett stim och bloggar varje dag..
Dagen fredagen blir det mys, magnus lillebror är här på besök så det blir lite let´s dance och pizza till kvällen...

kramar

Anonym sa...

Mysfredag- är bäst! Är glad över att jag får följa eran vardag! O du vi saknar er. Kram /Emelie & Stina

mormor Annika sa...

Jag ska också bänka mig framför tv:n o titta på Let´s dance :)
Vilken go mysonge det är på bilden !

Li sa...

Låter som en riktigt nice fredag! =O)
längesen vi åt tacos här hemma nu, kommer jag på när du skriver att ni ska äta det =O)
JÄTTEroligt att du fortsätter bloggga och vad roligt att du skriver ngt stort som hänt varje år, och sicka grejo! =O)
trevlig helg!

Elena sa...

HIPP HIPP HURRA FÖR BLOGGENS FÖDELSEDAG!!!:) PUSS

Anna o Wille sa...

Fredagar är bara för härliga....man hoppas i mysen och lagar lite god mat sen somnar man gott i soffan. Det är fredagsmys här i Norra Hult. Stackars Andreas får inte mycket sällskap av mig inte. Kram kram

Anna sa...

kanon ar verkligen!!!! puss