måndag, januari 31, 2011

Förbereder lite

Nu känner jag mer och mer hur det närmar sig och att det snart kommer vara en liten bebis i vårt hem. Idag tvättar jag och stryker de små kläderna till lilla bebisen. Sen blir det nog att packa lite i väskan. Min tanke är att väskan ska vara packad och klar tills imorgon då vi ska på ultraljud, ifall det skulle vara något så att vi är redo. Annars tar vi det väldigt lugnt här hemma idag, jag känner mig fortfarande lite krasslig, vet dock inte om jag kan kalla det förkylning riktigt, idag är jag i alla fall inte så yr och det är ju skönt. Hoppas att ni får en bra start på veckan, vi ses senare :)
Tänk så små kläderna är :)

10 kommentarer:

Therese sa...

Va bra att du är redo. Men den vill säkert stanna lite till i magen.

Anonym sa...

Pyttesmå är vad de är. Och söta! Men än är det långt till 30 mars ;)

Kram!
/Mallan

Rantamor sa...

Oj så söta dom små kläderna var, och va ni ska tycka att Clara är stor när ni får den lilla bebisen i er famn.
Tack för gratulationen på min 1 års dag och tack för dom snälla orden, det är ju ni läsare som gör det kul att blogga.

Ha en finfin måndag och krya på dig.

Elin sa...

Men ååh så mysigt att få tvätta alla små minikläder och vika in i garderoben, det tyckte jag var så mysigt med alvas kläder och jag var och sniffade och kollade på de där kläderna flera gånger varje dag :) Tack för tipset också om alvas minneslåda, superbra med en bok att fylla i eftersom, man behöver ju såklart inte bara ha minnen från första året som jag tänkte, det händer ju saker efter första året också :) kram

Li sa...

Vi ska på ettårskalas snart och tittade till på barnklädeshyllorna i affären igår, och ja det är HELT fantastiskt så underbara de där småa är =O)
Tänk att du kommer få tillökning snart, härligt!!! =O)
Av nyfikenhet, vad tänker du packa i din bb väska? =O)

Mia systeryster sa...

Vilka urgulliga små bebis kläder. Så jag har alltså kommit in i din blogg precis när det är dags för dig att föda?Vad spännande=D

Elena sa...

Du är så duktig du... Stryka bebiskläder...;) PussPuss

Lizette sa...

mysigt med en liten liten bebis till i huset =)

kramar

Anna sa...

pluttinuttan vad sota dom ar sma kladerna.

kram kram

Anonym sa...

Åh vad mysigt!När är det beräknat?