måndag, januari 10, 2011

Go kväll

Sitter och funderar på om jag ska titta på tv, blogga eller gå och lägga mig. Är som sagt riktigt trött nu, mest hela tiden. Vi har inte gjort mycket idag och ändå känns det som om jag har kroppsarbetat hela dagen. Vi har haft lite mysbesök av Moa, Isa och Elena, för mig är det super när dom kommer på besök. Moa är världsbästa på att vara med Clara. Hon leker med henne, hjälper henne och det gör att jag kan sitta och vila min trötta kropp en stund. Det är ju inte precis som förra gången när man bara hade sig själv att rå om, denna gången har man ett riktigt litet busfrö som man får jaga runt på. Ingen rast ingen ro, när man har en 19månaders Clara hemma. Hoppas ni alla har haft en bra måndag. Kram!
Sötaste tjejerna
Visst lyser det bus i ögonen på denna lilla fröken

6 kommentarer:

mormor Annika sa...

Jo nog ser det ut att vara bus i fröken Clara allt :)

mormor Annika sa...

Vad hon växer Isa och Moa med , men inte Elena :)

Anna sa...

finaste gos tjejen!!!!

Farmor sa...

Ja det lyser verkligen i ögonen på henne....
Fina flickor!

Li sa...

det är klart att det blir extra bus när man måste utmana en trött mamma =O)
härliga bilder =O)

Elena sa...

Ja det var en mysig eftermiddag vi fick ihop.:) Ja, visst växer de små barnen..alldeles för fort...Hinner inte med..:) Åh jag tolkade din kommentar Mormor Annika som att du tycker att jag inte ser en dag ut över 25...:) Men man får väl tolka det som man vill och så vill jag tolka det:) Kramar