tisdag, januari 25, 2011

Go kväll!

Hoppas att ni alla har haft en fin tisdag. Min har varit helt okej, lite veckohandel lite små plock och en väldig massa mys med en goding det bara bubblar ut en massa ord ur. Det är så otroligt roligt att höra henne när hon babblar på, varje dag kommer det fler och fler tvåordsmeningar. Det är helt ljuvligt att höra från vardagsrummet när man är i köket, Mamma var är du eller rättare sagt mamma e du, eller att höra henne sitta under bordet och "läsa sin bok" knacka på... hälsa PÅ, knacka På, vita dörren, knacka PÅ, man kan inte låta bli att le när man hör henne. Imorgon blir det en tripp till frisören, blir nog lite toppat. Tror nog inte att det blir några större utsvävningar. Jag hoppas också att tyget jag har beställt har kommit så att jag kan hämta det, så att mamma kan sy lite kuddfodral till mig :) Det är så skönt att ha en mamma som är duktig på att sy, härom dagen kom hon med ett par grytlappar till mig, som passar perfekt till mina gardiner i köket.
Nya grytlappar från laminadesign

5 kommentarer:

Lizette sa...

mammaor är bra att ha =)

mormor Annika sa...

Ja Lizette så är det allt , spelar ingen roll hur gammal man blir :)

Malena sa...

Mycket snygga!

Elena sa...

Lika gulligt är det när hon säger Elena bäst;)

Bettan sa...

Ja vad skulle vi göra utan våra mammor :)

Elena: Hon går här och tjatar hela tiden, tänk att hon tycker att du är så bäst, det går knappt få tyst på henne :)