torsdag, januari 27, 2011

Godmorgon Torsdag

Vaknar idag utav världens bästa ljud, en liten Clara som ropar mamma. Då vaknar man med ett leende det kan jag lova. Clara och Peter hade redan klivit upp och varit så tysta, när jag kom ner var frukosten fram dukad och två leende godingar satt vid bordet och väntade på mig. Så här ska man börja dagen. Ute skiner solen, men idag lockar den inte så mycket, det är nämligen -14 ute och det känns väldigt kallt nu när vi har haft mild väder så länge. Idag blir det ett besök i simhallen,jag ska sitta och njuta av det varma vattnet medan Clara leker med sin moster. Vad ska ni hitta på?
Clara tycker antingen att det är kallt eller att vi ska åka till badhuset NU!

10 kommentarer:

Rantamor sa...

Nu vill Clara ut det syns, så duktig som klär på sig själv, även om inte kanske allt sitter rätt =)

Vilket fint foto på Clara och din mormor.
Vackert.

Va jag ska göra idag...hm, få se vad det blir, måste nog fylla på kylskåpsgallret.

Ha en bra dag i bassängen.

Anna o Wille sa...

Här hemma är det fortfarande sjukstuga men han är betydligt mycket piggare idag. Tyvärr verkar väl inte matlusten ha hittat tillbaka men skam den som ger sig...
Ha det så skönt i badhuset....

Kram kram

Fröken M sa...

men åh va söt !! Klart ni ska ta en tur till badhuset ;)
Vagnen var lite av ett spontanköp då viggo växt ur sin gamla, men det känns bra och so far är jag väldigt nöjd :) KRAM

Elena sa...

Jag tror hon vill åka till sin favorit Moa och hälsa på..:) Syn sen.PussPuss

Anna S sa...

Hihi lillan då.
Nicole går också gärna med skor o mössa inne :).
Våra små sötfisar :).

KRAM

Emma sa...

Heej gumman!

Hur mår du idag? Usch jag lider med dig som har så ont : - ( Mitt onda är ändå inte så ont som ditt verkar vara!
Underbart att få åka till simhallen & njuta u det varma och goa vattnet. Det är så himla skönt!

Ditt hår blev jättefint! : - ) Jag har själv varit hos frissan idag & ändrat färg ; - ) Hihi!

Jättesnygga grytlappar du köpt! Finns så många tjejer som syr en massa fint både till hemmet & till dom små!

SÖTNOS ni har till dotter!!! : - )

Många Kramar

Ps. När börjar er föräldrarutb?
Vi var igår & det var superbra ska även dit idag också och kolla på fölossningsfilm!

Li sa...

här hemma är det bara tv och soffa, för jag är hel trött idag =O)
Vi har haft riktigt kallt här också, jag som är vinterälskare men nu räcker det-nu får våren komma! =O)
Hoppas bassängbesök lindrar lite av dina smärtor!

Anonym sa...

Åh vad mysigt!

mormor Annika sa...

Allt klär en sötnos :)
Även mössa stövlar o pyamas :)

Maria och Sol sa...

Torsdagen för våran del såg ut så här, först besök i Johannes kyrkan för lite sång och lek, vila för både mor och dotter, åkte tillbaka in till stan för promenad med vovven och fika hos Maria maria.
I helgen är det pyssel/röjja hos mor och far och på söndagen jobbar jag.
Ha en bra helg