söndag, januari 30, 2011

♥ 2a bilden: En bild på dig själv.

En bild på mig... det är inte så lättfunnet, eftersom jag oftast håller i kameran. Visst finns det från när jag var liten och en och annan till. Men det finns några att välja mellan i våra bröllopsfoton. Så dagens bild på mig blir från vår bröllopsdag. En lycklig brud är det som sitter i denna bilen :) Något som många inte vet eller kan se är att jag tre månader innan vägde 24kg mer och att jag har en dotter som är 3 månader. Något som också gör mig glad när jag ser på bilden är att jag är så lycklig att min ansiktsförlamning blev så mycket bättre innan bröllopet :)

10 kommentarer:

mormor Annika sa...

Jättefint foto :) En alldeles nybliven " fru "

Anonym sa...

Vilken underbar bild på dig! Du ser verkligen lycklig och förväntansfull ut = )!
Kram Johanna och Selma

mormor Annika sa...

Ny text vid sidan ?? har jag inte sett förut iallafall .....

Li sa...

Jag vet att jag har skrivit det förr när du bjudit på bröllopsbilder, vilken fantastisk vacker brud du var!
=O)

Svärmor sa...

Jättefin bild!

Elena sa...

Min vackra VÄN!!!! Puss

Anonym sa...

Åh vilken fin bild!

Anna sa...

Vackraste du :)puss puss

Anna o Wille sa...

Vilken härlig bild...du är så vacker så!!!! Kul grej det här med en ny variant av 30 dagar... Kommer jag följa slaviskt... ;) Kram Anna o Wille

Sanna sa...

hej vilken fin bild! jag drabbades också av ansiksförlamning nä jag var gravid i vecka 40 med mina tvillingar (16 månader idag). fick du också i samband med barn? har du blivit helt bra? jag blir aldrig bra säger de.. syns ganska mycket på munnen plus att mitt ena ögna blir mindre i vissa miner, jag är så ledsen för detta. har du några tips på vad man kan göra för att öva upp mucklerna? vad har läkarna sagt till dig? alla säger olika till mig.. hälsningar Sanna