torsdag, januari 20, 2011

Heldag

Idag har jag och Clara i stort sätt varit iväg hela dagen. Vi startade dagen med en fika tillsammans med Lizette som fortsatte i en sväng på stan. Clara passade på att sova gott medan vi strosade runt i stadens affärer. Lite shoppat blev det så klart, jag hittade ett par söta jeggins till Clara och till mig själv hittade jag en kofta på lindex, nu är det ju snart slut med att behöva ha mammakläder och vissa kläder kan man ju shoppa även fast man är gravid och koftor är precis vad som passar såväl gravid som ogravid. Clara fick en jättesöt tunika av Lizette som passade jättefint till hennes jeggins, tack :)
Sen åkte vi hem för att äta lite lunch och sen bar det av till Elena med familj, där har vi stannat hela kvällen. Mysigt har vi haft det och god kvällsmat blev det ikväll med. Nu är jag sjukt trött efter denna hel dag och ska lägga mig och sussa gott och imorgon blir det en lugn hemma dag, det behöver jag och mina barn :)

6 kommentarer:

farmor sa...

Jättefina inköp till både mor och dotter! Kram

Elena sa...

Ja, vilken mysig kofta du köpte..:) Claras kläder var med jätte fina. Tack för trevligt sällskap igår. Puss

Lizette sa...

Tack själv, det var mysiga timmar vi hade =)
Kramar

Fröken M sa...

Haha... givetvis blev det "pysseldag" idag !?`men jag får i alla fall göra det utan att någon hängger i byxbenet på mig och vill ha uppmärksamhet ;) Ha en mysig fredag ! kram

Li sa...

åh, så fina kläder! =O)
Klart du ska köpa lite kläder att ha under och som även passar efter -hoppas det inte blir för utöjt bara=O)
Vad fint du skriver och jag hoppas du fick massa fin hemma tid med dina barn =O)

Anna S sa...

Vilken härlig dag!
Och snygga kläder fick ni med er hem också!!

Ha nu en riktigt bra helg fina du!!
Krama Clara och klappa magen från mig :)
Kram