måndag, januari 17, 2011

Ny vecka

Och imorgon tar vi helg igen :) Idag har jag fullt upp på förmiddagen om en stund ska jag hoppa i den varma bassängen och efter det ska jag träffa barnmorskan efter det, ska bli mysigt att höra det lilla livet. Medan jag gör detta har Clara en mysstund med sin mormor.

Gjorde ett personlighetstest igår som jag hittade genom Li, det är ju alltid lite kul att se vad man har för personlighet och om man valt rätt karriär. Tänk att jag hade det, förskole- och dagispersonal, och vad gillar jag att göra...fotografera. Och jag tycker nog att personlighetstypen stämmer på mig. Hoppas ni får en fin dag!

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

4 kommentarer:

Elena sa...

Stämmer ju rätt bra in på dig det mesta!!!:) Hörs sen. PussPuss

Rantamor sa...

Oj bara 60 dagar kvar för den lilla att tryggt ligga i mammas mage.
Hoppas allt går bra hos barnmorskan idag.
Vilken lycka för Clara att ha mormor så nära.

Li sa...

ja,visst var det ett roligt test? och på mig tyckte jag det stämde så bra =O)
Just nu lät det verkligen skönt att få gå ner i en varm bassäng,
men jag ska ställa mig vid en varm spis och göra lite middag istället ;O)

Anna o Wille sa...

Så spännande med ett sånt test....och va kul att så mycket stämde. Måste nog själv testa.... Hoppas allt gick bra hos BM och att det va skönt och bada... Ha det så gott när ni har lillhelg imorgon. Kram Anna o Wille