torsdag, januari 06, 2011

Ni är fantastiska!

Vet ni det... Jag satt och kollade lite i statistiken i dag på förmiddagen, vi har gjort 755 inlägg 756 med detta och NI, mina finaste läsare har givit oss 4033 kommentarer :) Ni kan inte förstå hur glad det gör mig att ni skriver några rader när jag bloggar. Det är så roligt att se vad man har fått för feedback på det man skrivit. Det är inte bara vi som gör bloggen till vad den är, ni är en stor anledning till att jag sitter här och skriver dag ut och dag in. Tack!

Inatt har det varit en sån där jobbig natt, vaknade vid 04 och kunde inte somna om förens fram åt 07. Så idag blir det en slappisdag, vädret är ju som det är så det känns helt okej att ligga inne på soffan och mysa. Men ni kan väll förgylla denna dag åt mig, skriv lite om dig eller fråga mig något eller berätta om din egen blogg, om du har någon eller berätta något roligt om mig eller dig. Orden och tangentbordet är ditt nu. Idag lägger jag upp fötterna i soffan och händerna bakom huvudet och njuter av det du skriver. Kram världens bästa läsare :)
Idag har vi en mysdag

12 kommentarer:

Farmor sa...

Så fina flickor!!

Anonym sa...

Mysdag, det låter toppen! Vi har en packdag. I myskläder så det blir ganska bra det också!

Snart är allt packat nu. Och eftersom vi sålt nästan allt vi äger och har så kommer flytten bli smidig :) Det ska bli så kul att bjuda hem er efter 24 jan. Och kanske blir det en inredningsblogg...

KRAM!
/Mallan

Tina sa...

Goa töser man hittade här!! Och hälsa svägerskan att liten inredningsblogg låter trevligt!!

Kram!

Li sa...

Vilken fin bild!=O)
Jag tror vi är väldigt överens, just att man blir så glad över små kommentarer! (men, jag har nog inte lika bra koll på statistiken på min blogg **hihi**)
Slappisdag här också, så nice och skönt att man kan skylla på vädret för att få ha det=O)

Anna S sa...

Visst är det fantastiskt att blogga och få respons på det man skriver :).
Det är ju mer än halva grejer tycker jag. Att man vet att andra läser och sen lämnar ett litet avstamp.

Vi har idag varit i gamla huset och fixat lite inför visningen på söndag och här hemma i nya huset har vi bytt rum åt Nicole. Nu har hon ist turkosa och bajsbruna väggar. Kandet det funkar bättre ;).

Puss o kram o GOD natt

Elena, Patrik, Moa och Isa sa...

Gott med slappsidag.. Själva har vi varit och åkt pulka och grillat korv. Hur mysigt som helst.. Skulle igentligen åkt till jkp idag men ställde in det pga dåliga vägbanor.. Men detta var minst lika KUL!! Pussis

Jenny sa...

Jag har inte kommenterat förut utan hållt mig superhemlig men jag hittade er blogg från den tiden när belinda och patrik bloggade (jag pluggade med belinda för över tio år sen) och så har jag blivit kvar. Tycker ni verkar ha det så mysigt i ert hus och med lilla Clara och bebis i magen. Själv är jag 31, bor i stockholm och har Molly som är 2 år och Otto som snart är 6 månader. Tycker du är tapper som kämpar på med din foglossning och det andra onda, hade själv ganska jobbigt under min andra graviditet och tyckte det var väldigt tungt emellanåt. Men har man en vild tjej att jaga runt på så har man. Snart är det över och ni har er lilla bebis här!

mormor Annika sa...

Fin bild !
Tack för kvällsmaten och gosestunden med Clara förstås :)

Anna sa...

Vad fina ni ar!!!!

puss puss

Maria och Sol sa...

Hej!
Igår åkte jag min mammma och två syskon till Jönköping...sakta sakta fick vi köra upp då det inte var skottat på E4an. Vi var på Ikea vilket tog väldigt lång tid då vi alla ville kika på lite olika saker sen åkte vi in till stan för att gå på bio Änglagård mysfilms kännsla.
Så roligt att läsa eran blogg!
Kram

Emma sa...

Jättefin bild på er två tillsammans!! : - )

O TACK själv vännen för att du bloggar & de är klart vi kommenterar här inne hos goa dig!

Sv: Förstår din oro kring fk & havandeskap ; - )
Mitt ärende tog kanske max tre veckor med julledihet osv! Så dom var faktiskt snabba vilket jag tyckte var mycket bra!
Från vilket datum söker du havandeskap? Min börjar den 16 januari!

Mysdag låter verkligen som en toppen plan. Min tanke är att vi ska ha en sådan imorgon & bara slappa och mysa runt i mjukiskläder. : - )

Ha nu en toppenfredag tillsammans med dina hjärtan!

Många Kramar

Bettan sa...

Mallan: Jag tycker verkligen att du ska komma igång med en blogg igen :) Ser fram emot att komma och se erat nya hem.

Elena: Tycker du var klok som inte gav iväg igår, säg till när du ska åka nästa gång, du ska få föra ett ärende åt mig då :)

Maria: Vilken mysdag du hade, var filmen bra? Jag är lite sugen på att se den.