lördag, januari 08, 2011

Tjenixen!

Njuter ni av denna härliga lördag? Det har vi gjort, ni såg ju hur gott vi hade det efter lunch idag :) I eftermiddags blev det en fika hos fina Gustav, clara var väldigt fascinerad av katterna som bor hos Gustav och Malin, dom var inte lika imponerade av henne. Mycket fjäsk och lockande innan hon fick klappa, men till slut så kom en av dem fram.
Peter testade något som heter kinect som man har till x-box. Nu är det ju så att jag är sämst på det här med tv-spel. Men det var typ en grej som filmade rörelsen man gör och fíck ihop det med gubben på tvn, ja ni hör ju. det är nog lättare att ni klickar på länken jag lagt in. Lite svettig blev han nog också, hihi. Jag kanske skulle skaffa ett sådant när jag ska gå ner mina gravkilon till våren ;) Nu ikväll har vi gottat oss med kinamat och Nu blir det bara mys resten av kvällen. Kramar till er alla där ute!
Två galningar och en liten Clara :)

6 kommentarer:

Malena sa...

Vilken rolig film! Speciellt sidostegen :D

Emma sa...

Haha! ; - ) Vad dom hittar på till dessa tv-spel minsann! : - )

Sv: Tensen hjälper ibland. Mina ryggproblem har ändrat sig lite & går uppåt i ryggen nu istället! Hmm, men jag badar fortfarande hos sjukgymnast och det gillar jag mycket. Ska försöka att gå dit två gånger i veckan nu!
Hur har du de med badandet? Visst är de underbart i de varma vattnet! : - )

Ikväll har vi haft en lugn & skön kväll hemma! Vi pratar för de mesta namn till bebis ; - )
Har ni något förslag till er lille i magen?

STORA KRAMAR till dig going!

Lizette sa...

det stämmer, är ett spel till xbox som för över till tv:n..Lite som nintendo Wii ;) Det har vi spelat en omgång nu ;) och om 2 veckor kommer wii fit plus och då ska det tränas ska jag säga ;)

Li sa...

ja,tv-spel kan göra en svettig =O)
Gud så gott med kinamat och även att ha gott sällskap som ni verkar ha haft =O)
Det där med liten och katten, jag tror katter känner på sig att de finns intresserade personer och de som inte är de, och då väljer de dem som är ointresserade-typiskt! Men kul att hon fick klappa till sist =O)

Elena sa...

Härligt!! Ser hur kul ut som helst..! Puss

Anna sa...

tvspel ar farlligt, jag strackte sonder en muskel i min rumpa nar jag spelade wiii bowling :) och det var sa illa att jag kunde inte ga dagen darpa. HAHAHA