lördag, januari 15, 2011

Snart blir det att lägga sig

Blir en liten kvällsblogg nu innan jag går och lägger mig eller rättare sagt det blir lite bloggkoll innan jag går och lägger mig, det är väll en av mina kvällsrutiner, att kolla på allas fina bloggar. Idag har vi haft det lugnt och skönt Claras farmor och farfar har varit här en stund i eftermiddag, fika hade de med sig och det blev en semla över till mig :) Den ska jag nog festa på imorgon när Peter jobbar och Clara sover :) Det tackar man för. Kvällen har även den varit lugn, lite tacos och en massa soffslappande. Hoppas att ni alla har haft en härlig Lördag och att ni kunnat göra det just ni vill. Vill också tacka er för alla fina kommentarer som ni ger mig, det blir så mycket roligare när ni är med. Tusen tack och en massor med godnatt kramar till er alla :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att farmor kan japanska!!! Hon är inte dålig hon <3

Trevlig söndag!
Kram från Malena

Farmor sa...

Jag trodde det var kinesiska.........

Li sa...

va mysigt att festa loss lite med semla och egen tid =O)
FÖr att givetvis, ladda om för att få vara med en underbar familj.
Det är jag som ska tacka för att jag får följa din vardag,blogg,familj och tankar -det är super! och sjklart lämnar jag kommentarer, för du är ju så himla snäll och kommenterar du med=O)

Elena sa...

Hade varit kul att sitta med när Farmor läste boken för Clara och höra vad boken handlade om...:) Säkert en väldigt spännande handling...;) Kramar