fredag, november 26, 2010

Vecka 24

Helt otroligt att vi redan är i vecka 24, bebisen är väldigt rörlig och idag har den bubblat runt i magen väldigt mycket. Jag mår väldigt bra bortsett från den hemska värken i rygg och höfter. Nu får jag bara gå på akupunktur en gång i veckan och det räcker inte. Har funderat på att ta kontakt med min sjukgymnast men det känns som att det bara blir ett enda spring på sjukhuset, just nu räcker det med akupunktur, banmorska och läkarbesök. Känns som jag är mer på sjukhuset än hemma. Det är ju bara 3 och en halv månad kvar sen får vi hoppas att det blir bättre.

I vecka 24 är bebisen ungefär 32cm lång och väger ca 700g inte konstigt att man känner när de gör en kullerbytta i magen.
Idag är en sån där dag där man känner sig som värsta tjockisen, så hade jag varit mer fåfäng så hade det inte blivit någon bild idag ;) Nu blir det idol och fredagsmys med maken. Kram!

4 kommentarer:

Tina sa...

Finaste bebismagen!!!

Anna sa...

Du ar sa fin!!! kram kram

svärmor sa...

Du är så fin!!!
Kram

Anna S sa...

Hahahah jag kan inte låta bli att skratta åt dig sötBettan!
Du måste dra liiiite på smilbanden när du tar veckokorten. Snälla rååå :).
Jag tycker att det är jättefin och jag gillar tröjan. Hade en likadan när jag var gravid men den sålde jag på Tradera sen :).

KRAM