torsdag, november 18, 2010

Funderar

Jag har nog uteslutit tanken om att Clara skulle ha fått vattenkoppor, utslagen ser precis likadana ut som igår, inte vätskefyllda och det har heller inte kommit fler. Tror mer att det är en övervintrad gammal mygga som har festat på henne. Hon har varit pigg som vanligt och ingen feber heller.
Hittade en liten rolig "utmaning" inne hos söta ANSO som jag funderar på att ta efter. Vad ska man kalla det 30 dagar om mig och mitt liv kanske. Skulle detta vara något ni vill läsa om här inne?
♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

7 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar vara en kul grej...kanske också ska härma dig:)
Är ju ganska kul för folket som läser våra bloggar att få veta lite mer om oss. Det kanske inte är det vanligaste man skriver om sin första kärlek osv....

Kram Anna o Wille

Emma sa...

God kväll gumman!

Vi är nog i samma sits du & jag! Fortsatt sjukskriven efter dagens läkarbesök. Känns lite sådär men som han sa till mig så måste jag fokusera på bebis & mig och njuta även om smärtan finns där.
Ska testa Tens apparat i nästa vecka!
Har du testat?

Vilken rolig utmaning!! : - ) Den vill jag gärna läsa om!

Skönt att Clara slapp vattenkoppor nu. Dumma mygga om de nu är så!

KRAM på dig!

Anna S sa...

Jag är igång nu.
Vill JÄTTEgärna läsa din lista också :).

Kram

Elena sa...

Jaa det var en KUL lista. Klart du ska köra på den.:) Jag kommer iallafall vara en trogen läsare. Fast det är jag ju ändå;) Pussar

Anna sa...

Ja dom dara myggorna ar inte att leka med... Jag blev biten haromnatten par armen och den maste nog hittat "the right spot" for jag hade varsta svullnaden nar jag vaknade nasta morgon. Vicious little things

Jag gillar absolut listan och vill garna lasa, fast jag laser vart du an skriver om! Saknar er! puss puss

Anonym sa...

åh kul, jag kör samma!

Anonym sa...

Usch då, dumma mygga! Klart vi vill ses ändå! Vi kan väl höras nästa vecka? Kram Emelie & Stina