måndag, november 15, 2010

Måndag!

Helgen går alldeles för fort, är nog inte bara jag som tycker det. Idag står lite städ, akupunktur och läkarbesök på listan. Vädret är verkligen ruggigt idag och jag är nog inte ensam om att använda dagen till lite städ. Ska bli intressant att de vad läkaren har att säga, blir det jobb imorgon eller inte, och akupunkturen ska bli skön, 45 minuter avslappning i tystnad, så härligt.
Hoppas ni har en härlig dag, trotts det taskiga vädret.
Så här ska varje morgon börja :)

9 kommentarer:

Jasmine sa...

Åh tack :)
Vad tråkigt att ni har det ruggigt hos er, vi har det jätte soligt och har spenderat hela förmiddagen på hembygdsparken!! :) Ha en bra dag! Kram

Elena sa...

Vilken mysig bild:) Ring sen och berätta vad läkaren hade å säga. Puss

Anonym sa...

Vilken härlig bild...ja idag är det inte så kul med hund. Det är helt galet som dom skitar ner just nu. Inte så kul i nya fina huset. Hoppas det går bra hos doktorn och njut ordentligt på akupunkturen. Vi hörs om nån dag som du och Clara kan komma och hälsa på. Kram kram Anna o Wille

farmor sa...

Underbar bild!
Kram

mormor Annika sa...

Goa tjejerna :)

Emma sa...

Hej vännen!

Akupuntur är något jag varit skeptiskt mot under graviditeten. Men om du säger att de hjälper så kanske jag borde testa detta! ; - )
Har du testat Tens apparat?

Gick allt bra hos doktorn?

KRAMAR

Anonym sa...

Mysigt! Och vilken fin bild!

Lizette sa...

Men vilken härlig bild, den hoppas jag kommer upp på fotoväggen ;) Ja vädret idag ska vi väl inte prata om , ljusare på morgonen, vad var de det pratade om...Idag var det iaf mörkt, inte så pigg att gå upp kan jag säga...
Kramar

Tina sa...

Åh, man blir alldeles varm i hjärtat! Så fin bild!
Och ja, Oskar är nog lite lik mej nu. Annars är han en kopia av sin pappa!
Kram på er!