lördag, november 27, 2010

♥ Dag 9 – Min tro.

Och lite till :)

Jag tror ju att ni inte tycker att ämnet "min tro"är så intressant, vad ska jag skriva...
Jag tror på Gud Fader allsmäktig, himmelens och jordens skapare. Jag tror och på Jesus Kristus hans enfödde son, vår herre.... För er som inte känner till dessa rader så är det trosbekännelsen. Ja jag tror att ni förstår att om jag ska säga vad jag tror på så är det kristendomen. Jag är döpt , konfirmerad och gift, allt detta i en och samma kyrka vid olika tillfällen i livet. Men det jag tror mest på är kärlek, lycka, glädje och positivitet. Nog om det.

Idag har vi varit iväg hela dagen, Clara och kusin Ella har haft det så roligt. Så otroligt söta när de tar varandra i hand och tulltar iväg för att leka. Jag har varit något trött och är fortfarande, det blir nog en tidig kväll för mig. Vi fick med oss en skiva hem med filmklipp från vårt bröllop och lite annat, så roligt att se såhär ett år senare, vem vet ni kanske kan få ta del av ett klipp nån gång i framtiden.

Tjejerna och jag pusslar och Clara hjälper moster att baka när kusinen sover

4 kommentarer:

Carin sa...

Hej! Sicka söta tjejer!!
Hoppas att allt är bra med er!
Clara har ju blivit största tjejen!
kram på er!

Anna S sa...

Gulltjejerna, alla 3 på bild!!

Tråkigt att du har så ont hela tiden!!
Förlåt att jag retas med dig när du blir fotad för veckokorten. Men jag fnissar varje gång för du är så söt :)

Kramis

mormor Annika sa...

Goa barnbarnen , julafton kommer att bli rolig med de här två som ska se tomten komma med alla paket :)

Anonym sa...

Gulliga tjejerna!