onsdag, november 24, 2010

En stund själv

Just nu ligger Clara och sover middag och Peter lika så, Jag går och myser lite till julmusik och väntar på att Peter ska komma ner och hjälpa mig med upphängning av adventsstjärnor. Det kommer bli en vit första advent i alla fall hos oss. Kollade vädret innan och det kommer vara minusgrader ända in i nästa vecka. Var i väg en sväng innan, och det är svin halt. Inget vägunderlag för gravid Bettan med foglossning, hihi. Jag får hålla mig hemma och titta på snön från soffan istället. Vad hittar ni på så här mitt i veckan?

3 kommentarer:

Lizette sa...

idag har det blivit några timmar på jobbet, sen har jag gjort lite adventsfint i våra fönster...bara lite enar som ska dit oxå...
kramar

Li sa...

ja,det är helt galet halt ute!
Höll på att vurpa järnet när jag gick hem från min kvällskurs i tecken, så jag gillar idéen att ligga på soffan och titta på snön istället =O)
mysigt att pynta tillsammans, jag tror inte jag har lika tur med min sambo **hihi**

Anna sa...

Jag har varit och seglat :)
Vi kom 3:a over linjen och 2:a med handikapp, sa det var ett kanon race igar!!!!!!!!!! Och det var rejalt blasigt, upp mot 25knots

kram kram