onsdag, november 17, 2010

God eftermiddag

Hoppas ni har det bra ute i era hem, och att ni känna att julen närmar sig med storm steg. Under dagen har jag och Clara lyssnat på julmusik och bara myst. Vi har även hängt upp årets dörrkransar, de har varit klara ett tag nu men inte kommit på plats. (Till hör en av mina traditioner att göra dörrkransar.) Nu är det ju snart 1:a advent och då känns det ju okej att börja fixa lite smått, får se om Peter hinner få upp utebelysningen i helgen. Vi har ju haft en lugn dag, har inte vågat åka någonstans för jag tror att Clara har fått vattenkopper, hon har utslag på händerna, halsen och en i ansiktet, dock inte vätskefyllda än. Ska se om jag kan få ta kort på dem, så kanske in med barn som haft det kan svara på om det är som jag tror.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina kransar!!!

/Mallan

Anonym sa...

Så fina kransar du gjort...!!! Så härligt med en skön dag hemma...behövs ibland. Kram Anna o Wille