onsdag, november 24, 2010

♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag började 07:30, det får man kalla sovmorgon det. Hela familjen gick upp samtidigt och åt frukost i lugn och ro. Efter frukost fixade vi i ordning oss. Kl 11 var jag en sväng på mvc och där efter hem för att äta lunch. Clara hade ätit och låg i sin säng och sov middag så jag och Peter fick äta lunch själva, bara vi. Peter la sig en stund efter maten och jag fick en liten stund själv vid datorn. När familjen var vakna igen åkte jag och Peter till banken (nu är nästan topplånet på huset borta YES!) När vi var iväg fick Clara sällskap av Elena, Moa och Isa. När vi kom hem så bakade vi en kaka och fikade tillsammans. Nu ikväll blir det lite film, en julsaga, passar bra när man har stor julkänsla. Det var min dag det.

9 kommentarer:

Farmor sa...

Ni är sååå mysiga
Kram farmor och farfar

Anonym sa...

Åh vilken mysig dag!!

Li sa...

åh, sicket mys!
Blir en smula avundsjuk här borta =O)

Anonym sa...

Vad låååååångt hår du har!

/Mallan

Elena sa...

Ja, det var en mysig dag..Julmusik å allt, har nu oxå fått en hääärlig Julkänsla;) PussPuss

Rantamor sa...

Riktigt härligt.
Jag hade julafton idag, och när vi kollar oss omkring så har det blitt jul i många fönster....
I helgen ska vi baka pepparkakor med LillaC, nu kommer nog advent igång.
Jag är ju en riktig tomtemamma som samlar på tomtar, har samlat länge och har väl ensådär 600hundra stycken skulle jag tro.
Mitt tomteskåp ska öppnas till första advent, och sen ska Colin komma och packa upp resten av tomtar....och då finns det tomtar överallt......jag lovar.

Härliga jul...

Anna sa...

Jag har ingen julkansla och jag har bestamt mig for att bojkotta julen i ar...

Jag onskar att jag var hemma med er och hade underbar mysig julkansla!!!! kram kram

mormor Annika sa...

Vilka bra hjälpredor du har :)

Tina sa...

Ingen dålig dag det där! Kram!