tisdag, november 23, 2010

Trött som bara den

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 21:00 så att jag kan få titta på mina hemmafruar. Har varit grymt trött hela dagen och har inte gjort mycket annat än vilat idag. Behövs verkligen efter som att varje steg är en pina, känns som att jag har en kniv rätt in i höften. Så skönt att Peter har varit ledig idag, så att jag kunde få bli lite ompysslad. Vi var ändå ute en liten sväng på förmiddagen, Peter skottade uppfarten och jag och Clara inspekterade arbetet. Clara fick åka lite pulka med, tur att pappan har ork till både skottande och pulka dragande. Vi har också hunnit fixa julkortet för året, blev super nöjd.

Vill tacka er alla för era kommentarer, ni är så snälla som lämnar lite avtryck ifrån er. Det är jätte värdefult för mig och det är tack vare er som jag just nu har mycket inspiration. Ni får jätte gärna berätta om det är något speciellt ni vill läsa om, det skulle jag tycka var roligt.
Efter pulkaåkning blir man både trött och frusen

6 kommentarer:

farmor sa...

Lilla gumman, va du e go!!

Anna sa...

Sotis gumman!!!
Var en trevlig pratstund igar!!! kram kram

Elena sa...

Sötaste Clara!!

Anonym sa...

Sötnosen! Hoppas du och hemmafruarna hade det bra ;)

Emma sa...

GULD värda är sambor/makar som förstår sin kvinna! : - ) Skönt att ha din make hemma en dag som denna så att du kan få avlastning.

Tycker du att de bara blir värre & värre med ryggen?
Så har dessvärre jag upplvet de denna vecka. : - ( Hoppas verkligen att det blir bättre för dig!

Stor Kramis

Anonym sa...

Jag läser gärna bra recept! Både på godsaker och på mat.

Kram!
/Mallan