måndag, november 15, 2010

Kväll!

Dagen har flugit förbi, ibland undrar man var tiden tar vägen. Besöket hos läkaren resulterade i fortsatt sjukskrivning, tre veckors vila från jobbet. Akupunkturen gjorde ont, men det ska det ju göra för då vet hon som utför det att nålarna har träffat rätt och gör det dom ska göra. Så nu hoppas jag på att det blir överkomlig smärta tills på fredag då jag ska tillbaka.
Har precis suttit och kollat igenom lite kort, borde verkligen göra en rensning bland alla foton som ligger på datorn. Varför gör man inte det direkt när man lägger in dem? Eller det kanske bara är jag som är en slarver ;) Stötte på våra bröllopsfoton och de är ju alltid lika roliga att titta på. Vart tog ni er bröllopsfoton? Vi tog våra i en gödselstack, så här bjuder jag på Bettan "i skiten", hihi

4 kommentarer:

Anna S sa...

Hahaha sååå cool bild!!
Vi var lite mer Svensson vi, hihi.
Kram

Maria o Sol sa...

Vilken rolig bild! Vi är ej gifta så vi kan inte bjuda på några kul bilder. Hoppas det går bra med värken. Nä nu vankars det snart lunch!
Ha det fint

Anonym sa...

Vilken häftig bild...själva så slog vi ju till i kommunhuset och drog till Cypern direkt efter så vi har inte tagit så mycket kort, tyvärr kan man tycka nu. Men kör man hemligt så gör man...:) Kram Anna o Wille

Lizette sa...

den bilden är sååå bra och härlig tycker jag...annorlunda =) tyvärr kan jag inte bjuda på några bröllopsbilder, har ju bara en ring, hihi...