torsdag, november 25, 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Nu är vi då en vecka in i dessa 30 dagar och har kommit till dagen då jag ska berätta om min bästa vän. Jag har inte bara en bästa vän, men jag kommer att välja ut en av mina bästa vänner som denna bloggen kommer tillägnas.

Min bästa vän och jag har hittat på mycket i våra dagar. Vi lärde känna varandra genom vår gemensam bästa vän för lite mer än 15 årsedan. Vi åkte på semester efter vi tagit studenten och där och då började vår resa på riktigt tillsammans. Den jag skriver om är min goda vän Elena. Hon finns alltid där när jag behöver henne och har alltid tid för mig. Vid flertalet gånger har hon varit en riktig stöttepelare som lyft upp mig när jag behövt det. Med henne kan jag sitta och prata om allt och ingenting i flera timmar, även om jag gjorde det samma dagen innan, samtalsämnena tar aldrig slut. Du betyder så otroligt mycket för mig och jag älskar dig!

Du och din familj är så otroligt viktiga i mitt liv

7 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint!

Anna sa...

Elena och hennes fina familj ar underbara!!!!

Vi a lyckliga som har fantastiska vanner omkring oss!

kram kram

Li sa...

Vilken härlig bild!
Och jag känner mig lite varm när jag läser om vänskapen du beskriver,
det är så fantastiskt med fina vänner =O)

mormor Annika sa...

Värdefullt att ha så fina vänner :)

Anonym sa...

Härligt att ha en vän som alltid finns där! <3 /Emelie & Stina

Anonym sa...

Fin familj den där familjen Björn/Svensson. :) Det är tur vi har Elena!
Kram Lina

Elena sa...

Är nu hos min syster och lånar datorn eftersom jag är utan sen i ons.. Åh vad får jag då se här, blir alldeles varm i hjärtat när jag läser detta.. Min underbara underbara vän. Du vet att du betyder minst lika mycket för mig.. Älskar dig så!!!