tisdag, november 16, 2010

Tisdag...

För mig och många andra innebär det tv-kväll. Om en liten stund lägger jag upp fötterna på soffbordet, en ny bakad tacopirog i handen och varmt gott te, med andra ord det är dags för tisdagsmys. Idag har jag och Clarisen haft en lugn och skön dag, Peter gick upp tidigt med stumpan idag och jag låg kvar i sängen länge. Clara somnade lite tidigare än vanligt, och efter middags luren åkte vi till mamma/mormor som bjöd på middag. Vi kom hem samtidigt som maken, och det blev en kort men intensiv busstund för hela familjen. Nu ligger vårt söta, goa barn och sover gott i sin sägg och herr och fru N intar soffan för lite mys.
Pappas axel, nallen, redo för drömmarnas land

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Bara så sött, så sött goa lilla Clara...och vilket häftigt foto på mamma i brudstass och gummistövlar...*SKRATT* härligt.

Tack för dina kommentarer hos mig och gratulationer, så snällt.

Ha en finfin kväll i soffan.

Anna sa...

Myspys!!!!! kram kram

Anna S sa...

Myspys i soffan!!
Tisdagar är helt klart min favvo. Fast det hade gärna fått vara nått bättre på TV mellan 20-21 enl mig. Är lite trött på Äntligen hemma.
Kram

mormor Annika sa...

Ohhh va mysigt hon har det :)