torsdag, mars 11, 2010

Uppdatering om Ester

Sent igår kväll ringde veterinären som gjorde ultraljudet på Ester, Han hade opererat henne och allt hade gått bra. Det var värre än han trodde, hade de inte opererat henne igår, så hade hon inte klarat sig. Jag är så glad att allt har gått bra. Någon gång i eftermiddag hoppas jag att jag får hämta henne, de skulle ringa efter ronden och berätta hur allt ligger till.
Nu ska jag baka en kaka innan mamma Anna och baby Wille kommer, då blir det bus och lek.

7 kommentarer:

Carin sa...

Men vad skönt att det trots allt gått bra. Lilla Ester, hon kommer återhämta sig snabbt bara hon får komma hem och få sin husse och matte-kärlek.

Där ser ni, oturen har vänt. Tur att vetrinären opererade igår.

kram till er, från oss

Anonym sa...

Så skönt att det gått bra med Ester....ser fram emot god hembakad kaka...mmmmm ska bli gott!! Kram Anna & Wille

Maria o Sol sa...

Har varit dunder förkyld så nu hade jag lite att läsa igen.
Vilken tur att ni kom in i tid med Ester o att allt har gått bra.
Men du vilka underbart söta valpar man får ju (nästan) lust att utöka familjen.
Hoppas du o Hagelvik får en go dag.
Snörvel o snor från mig

Anonym sa...

Det var ju goda nyheter! Skönt att få hämta henne kan jag tro! Minns när jag hämtade Molle efter ett dygn i Jönköping. Jag tjöt som ett barn :-)

Kram från Mallan

farmor och farfar sa...

Ja men det var väl bra!
Hon kanske redan är hemma när jag skriver detta.....
Skäm nu bort henne lite
Kram till er alla

Lizette sa...

puh vad skönt att höra att det gått bra med lilla ester...då kunde ni sova gott inatt =)

Sue sa...

Så skönt att allt gått bra med söta vovven!

Så klockrent underbar bild! Hon är ju bara sååååå söt!


PUSS o KRAM på er alla 3!