fredag, mars 12, 2010

Fredagsmys!

Idag har pappa Peter varit hemma med oss, bara det är ju mys på hög nivå. Förmiddagen idag var väldigt lugn. När Clara hade sovit middag gick jag, moster/syster och Clara en sväng på stan. Inhandlade lite presenter inför morgondagen och gjorde lite andra ärenden. Bland annat hade Clara fått jätte söta kläder av faster Mallan som vi skulle ändra storlek på, de rosa byxorna blev blå istället blå då de inte hade kvar rätt storlek.
Var inne en sväng på Åhléns och kollade på bokrean. Hittade inget speciellt men moster hittade en bok till Clara. Det var riktigt härligt ute även om inte solen var framme, fast jag tror nog ändå att den visade sig lite för jag känner mig solvarm om kinderna. Hoppas ni har haft en riktigt mysig fredag, det har vi.
Min underbara familj

4 kommentarer:

Anna Söderberg sa...

Gosig bild :).
Hoppas ni får en mysig heg tillsammans!!
KRAM

Carin sa...

Ja du Peter, när det gäller bilen gick jag rent på utseendet, som i så mycket annat ;) hehe. Snygg är den, går dock lite för sakta om man ska va ärlig, men som el-bil är det nog rätt snabbt...

Ta hand om varandra!
kram från västkusten

Anonym sa...

Låter som ni haft en härlig dag...själv så passade jag på att göra lite ärenden efter mitt tandläkarbesök i em. Man får passa på när Willes farmor är barnvakt :) Trevlig helg på Er!! Kram Anna o Wille

Anna sa...

Ni ar en alldeles underbar familj! Jag hoppas att jag en dag kommer ha detsamma, min alldeles egna underbara familj!

Puss och kram