söndag, mars 21, 2010

Sköna söndag

Japp idag har vi haft en riktigt skön dag. Förmiddagen tillbringade hela familjen Nyberg i pyjamasar och morgonrockar. Vi var nog inte i "kläder" före tolv idag, haha. Peter skulle ju tvättat och städat bilen igår, det blev inte så slangen var frusen och lusten försvann. Det blev idag istället bilen skiner invändigt och utvändigt. Medan Peter fixade med bilen gick jag och Clara en promenad, inte en chans att hon sover nu för tiden hon ska titta på precis allt. Eftermiddagen har spenderats hos mamma och pappa med middag och mys.
Clara har fått en ny favoritlåt, när vi var ute och gick med Emma och Nisse sist,sjöng Emma för att få Clara på bättre humör. De flesta kan väll I ett hus vid skogens slut... Så fort Emma sjöng blev Clara glad. När vi sjunger den hemma nu skrattar Clara helt hysteriskt, så himla härligt. Ha en trevlig kväll alla goa bloggläsare :)
Så här glad är Claris när vi sjunger

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sagt det innan och jag säger det igen... Den där näsan har jag sett på någon annan :-)

Kram!
/Malena

mormor Annika sa...

Tack för idag ...alltid roligt med besök ! De där små bissingarna hon har i munnen är så fina :)

Anonym sa...

Haha va gulligt, Nisse ÄSKAR oxå i ett hus...Jag får nog intoducera någon ny låt nästa gång=)
Kram
Emma

Maria sa...

Sols favorit sång är hoppe hoppe hare,,var tvungen att sjunga den hela vägen från Jönköping när Sol tröttnat på att sitta still..många gånger blev det.
Ha det fint

Anna sa...

hon ar bara for sot den dara tjejan!! puss

Anna Söderberg sa...

Hej hej hej :).
Här händer det grejer hela tiden - roligt!!
Förstår att pappa Peter njuter för fulla muggar när Clarisen favoriserar honom.
Fast lite svider det samtidigt i mammahjärtat kan jag förstå. Min stora tjej var och är väääldigt pappig och det är kul men också lite jobbigt ibland!

Massa kramar