fredag, mars 12, 2010

Sover

Nu ligger alla i hemmet och sover, hundarna ligger vid mina fötter och Clara och Peter ligger i sina sängar och sover. Hade kanske varit lite konstigt om de låg och sov vid mina fötter hihi. Idag är det väldigt grått ute, ser ut som att det skulle kunna börja regna. Jag som funderar på att gå ner till stan, får avvakta och se hur det blir. Vår hemkomna Ester har sovit i stort sätt sen hon klev innanför dörren, tror nog inte stackarna har sovit det dygnet hon var borta.
Här har vi en nyvaken goding, är inte så ofta jag sitter i baksätet, men min mamma är ju lika envis på att köra som jag. Godingen sov hela vägen till Jönköping igår, snacka om skön morgon frilla ;). Vi var inne en snabb sväng på rusta med, för att köpa lite färdkost och kolla om de hade uppspänd canvasduk, det hade de men i fel storlek. Testade solglasögon på lilltjejen, fanns dock inga tjejiga så vi får leta vidare här i stan.

4 kommentarer:

mormor Annika sa...

Vilka roliga bilder ...
och vadå ? det är väl roligt att få sitta med Clara i baksätet nån gång :)

Anna Söderberg sa...

Mysig frilla på lillkorven :)
Å så skönt att Ester är hemma igen o att det gick bra!!

Stor kram

Anonym sa...

Såg att Åhlen´s har barnglasögon. Vi köpte självklart rosa till Selma förra året och de kan hon nog ha i år också (om de nu får sitta på förstås) = ).
hälsingar
Johanna

Anonym sa...

Polarn & Pyret har superbraiga med gummiband. KRAM

hanna