tisdag, mars 16, 2010

Härligt vår väder

Visst är det skönt ute nu, solen skiner, snön töar bort, fåglarna kvittrar. Helt klart underbart! Jag är ingen höst eller vinter människa, vår och sommar året om det skulle va nått. Efter mitt gympa pass i bassängen blev det en promenad med mamma Emma och lille Nisse och Nisses faster Johanna. Jag hade sett fram emot en promenad, Clara var inte lika imponerad. Hon kinkade hela vägen, något som aldrig tidigare hänt. I vanliga fall älskar hon att åka i sin vagn. Mot slutet fick hon till och med sympati gnäll av Nisse, som hade suttit nöjd och belåten hela rundan. Efter promenaden blev det lekstund hemma hos Nisse och det var betydligt mer uppskattat. Tack till Emma och Nisse för en trevlig stund.
De här godingarna kommer nog göra en del hyss ihop ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mysdag! Tråkigt när man vill gå o barnen vill inte. Du får ta med någon leksak/bok? Ses nästa vecka? Stina börjar inskolning på måndag o då får jag tiderna! Kram Emelie & Stina

Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen sa...

Tack för din kommentar! =) Skönt för min del också att veta att man inte sitter ensam här i det avlånga landet och bara önskar sig någon annanstans. Men jag visste inte att jag kunde bli så frustrerad på min son, men jodå... Men sen glömmer man dessa jobbiga stunder lika fort när de sedan gått över. Men ja, ibland blir man verkligen helt galen och man funderar över hur det ska gå när de kommit upp lite i ålder och får ännu mer vilja. Jag blir mörkrädd.

Vad fina ni var på ert bröllop!! Jättefina!

Önskar också dig en bra dag imorgon! (Min son verkar för övrigt bara allmänt missnöjd ibland, han är varken sjuk eller synes ha tänder på gång....suck).

Lizette sa...

vilka små godingar =) Hoppas att allt är bra med er?
Kramar

Anonym sa...

Ser att ni haft en härlig dag....just nu är Wille inne i en ganska go period. Men för nån vecka sedan va han hemsk...tjurig och gnällig mest hela tiden. Det är väl antagligen en "fas" dom går igenom. Hoppas det går över snart... Vi syns.. Kram Anna o Wille

mormor Annika sa...

Va fina de är små liven :)

Patrik sa...

Claras blivande pojkvän kanske??:)

Elena sa...

Hur kunde det bli patrik sa??? Fattar ingenting..? Det var faktiskt jag Elena som sa det..:)

Rantamor sa...

Vilket sött foto där dom små liven ligger och till synes viskar hemligheter till varann.
Jättesöta.

Ha fortsatt bra, vintern försvinner snart...