fredag, mars 19, 2010

Ibland tror jag att vi bor i skogen....

För några dagar sen när jag tittade ut genom fönstret satt det en liten hare i vallen bakom vårt hus. Händer att de är och hoppar i trädgården, men oftast är det kaniner. För några veckor sedan när jag tittade ut genom fönstret ner mot gatan stack det upp ett rådjur huvud bakom snövallen, när hon fick syn på mig skuttade hon ner längs gatan. Idag på morgonen när Peter skulle lägga Clara såg han två rådjur i grannens trädgård. Det är riktigt synd om de stackars djuren, tänk vad denna vintern har tagit på dem. De är helt otroligt vad de smälter in i naturen så här kommer ett test kan ni hitta djuren ;)
Inte världens bästa bilder, har inget teleobjektiv i detta paparazzi hem. Men ett står helt klart på önskelistan.

1 kommentar:

Lizette sa...

jag fann dom..man jag tror de kännet lite skoglukt ;) du/ni har ju lite det i blodet, hihi..
Hoppas ni får en bra helg...