fredag, mars 26, 2010

Denna dag

Denna dag har ju som sagt börjat så himla skönt, och den har fortsatt lika fantastiskt. En härlig promenad, god mat, glada skratt, god efterrätt, gulliga barn och en härlig promenad igen. Promenaden hem blev lite längre än vad som tanken var från början, på väg till min syster ringde telefonen, en annan Bettan här i stan hade fått Esters stamtavla på posten. Vi hade tydligen glömt den på veterinär huset. Det visade sig att denna Bettan är bekant till Peters syster och hon bor i min gamla lägenhet. Tänk vad världen är liten. På vägen hem fick vi stanna till hos Peters syster för att göra ett "pudra näsan" besök, tur att vår stad är liten och att det finns bekanta här och var när det behövs. Ikväll blir det lets dance final, spännande :) Vad hittar ni på denna sköna fredagskväll?

Denna dag i bilder
Dagens hund trimm och dagens födelsedagsbarn
Dagens godbitar och dagens sömntuta

5 kommentarer:

Anna Söderberg sa...

Hej fina du!
Gud vilket härligt väder ni har!!
Vi kommer inte upp i riktigt samma värme men snart så!!

Hoppas ni får en toppenmysig helg!

Svar: Jag har 2 syskon.
Storasyster 36, jag 34 (på mån) och bror 29 (imorn)

Kram

Carin sa...

Här har det blivit tacos och gott vin :-)

Lagom slappa i soffan, tjuvkikar på jobbet men försöker låta bli....

Härligt med någon som försöker förstå sig på fotboll, jag och HBK behöver allt stöd vi kan få ;-)

Kram på er!!

mormor Annika sa...

En bra dag tycker jag också , fira med hela familjen våran lilla Tesse , o god mat hade hon lagat också :)

therese sa...

tack för de fina paketet. och den lilla presenten clara lämnade i min säng

Anna sa...

Villa underbara dagens kort du har tagit. Jag har varit så slö på sistone med att ta kort och uppdatera. Ja jag vet måste skärpa mig! När ska vi skypa? Puss