torsdag, mars 18, 2010

Mammor och barn

Då har vi haft besök nu av mammorna och barnen, här har fikats, pratats och det har lekts och busats. Är så roligt att se hur olika barnen utvecklas även om de nästan är i samma ålder. vissa är mer aktiva, vissa är lugnt och leker, clara är nog någon stans mitt i mellan. Ett av barnen hade tagit sina första steg i fredags, hon ställer sig även upp själv utan att hålla i något. Jag blev helt nervös när hon stod jämte mig, trodde hon skulle ramla hela tiden. Då inser man hur man kommer ha det om ett tag, tur att man vänjer sig allt efter barnets utvecklas.
Clara var helt slut efter lekstunden och somnade nästan innan jag hade lagt henne i sin säng. Det märks så väl på henne att hon trivs med andra barn och det tycker jag är så skönt, inte blyg alls. När hon vaknar bär det av till mormor och morfar för att hämta hem hundarna. Kände att det kanske skulle bli lite mycket för ny opererade Ester med så många barn.
Hoppas ni andra har haft en trevlig dag och tack alla godingar för era fina kommentarer här inne det betyder mycket för mig :)

KRAM!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det trevligt med mammaträff men som sagt man är rätt slut efteråt. (och då inte bara selma). Idag var det ca:10 mammor med barn i johannes så det var lugnt kan jag lova = )!
Hälsningar Johanna

Anonym sa...

Så mysigt ni har haft det idag....man märker att även barnen börjar tycka det är kul o träffas. Annars så har det ju mest varit för oss mammor....;)Kram Anna o Wille

Jessica A sa...

Fina bilder, ni verkar ha haft kul! Själv har jag träffat Anna o Wille samt Linda o Alice idag så det var rätt lugnt med bara 3 barn...

Lizette sa...

ser ut som om ni har haft en helt underbar dag ihop med kompisara..söta godingar allihopa =)

Unknown sa...

Tack för en trevlig eftermiddag!
Det märks att Valter trivs i tjejernas och Olles sällskap! Mycket fina bilder, du har fångat alla på pricken.
Kram Johanna och Valter

Elena sa...

Vilken mysig dag ni har haft. Puss