fredag, mars 05, 2010

God morgon, och happy nästan anniversery!

6 månader sedan gifte jag mig med min bättre hälft Elisabeth. 6 månader sedan, känns som 6 år på något konstigt sätt, tiden har gått så fort, så mycket har hänt. Minns fortfarande när dörrarna öppnades och jag stod och väntade och hade fram tills då inte sett min blivande fru i hennes brudklänning (ja jag KAN vara traditionell, jag ville inte se henne i den innan bröllopet).
Jag lovar, hela världen stannade en stund där... Mmm... fantastiskt. Sen att jag kunde konkurera med Usain Bolt sträckan från dörr till altare, det är en annan historia :)
Älskade hustru, våran historia har bara börjat ;)


Min fru har bloggat en del om våran härliga oflyt, det är snudd på komik. Nu när suroundsystemet gick så skrattade jag, det var liksom "Ja men sjävklart, varför skulle det hålla för?"
Min sista dag idag sedan tar jag helg efter 7 dagar i streck. Ska bli super att få ta det lite lugnare. Babysim imorgon, besök från Claras farmor och farfar, kusiner och kanske faster efter det. Fika och foto utlovas :)

-16 ute i skrivande stund, tur att det finns värme här i form av min stöttepelare tillika bästa vän tillika stå upp komiker tillika soulmate tillika palmpilot tillika... ja, ni förstår.

Ha det bra alla


5 kommentarer:

mormor Annika sa...

Grattis på halvårsdan !

Anonym sa...

Så fint du skriver...härligt och läsa!! Visst är det underbart när man hittat rätt :) Kram Anna o Wille

Anonym sa...

Du skriver fint käre bror!

Faster med kamera kommer på fika och spanar in kusinerna!
Ses med andra ord i morgon!
/Mallan

Anonym sa...

Ni är underbart vackra! Grattis till halvårsdagen! /Emelie & Stina

Frugan sa...

Tack gör de fina orden, du är världens bästa min stora klippa.

Älskar dig hunny bun!