torsdag, mars 25, 2010

Härligt vårväder

Idag har vädret varit helt ljuvligt här. Vi promenerade bort till öppnaförskolan på förmiddagen , ingen vind, solen kom igenom lite. Kändes som att en långpromenad lockade mer än öppnaförskolan. Det var nog inte bara jag som kände så, för det var inte många som tog sig dit idag. När vi kom hem hade Clara somnat i vagnen och jag passade på att plantera lite i en kruka och satte lite fjädrar i vårt lilla träd, så nu är här påsk fint i trädgården. Så fort jag börjar plantera ute får jag bara mer sug, ska nog fixa igång min potatisodling snart :), undra vem som vinner i år :P. Det bästa med att våren är här är att man inte behöver konka på sig en massa jobbiga vinter kläder, framför allt behöver inte Clara ha massa tjocka kläder. Bara mössa och jacka.

2 kommentarer:

mormor Annika sa...

Härligt med vår !

farmor sa...

Jag kan bara hålla med mormor!