lördag, mars 27, 2010

Regnig lördag

Här bara vräker det ner regn, tror nog att här kommer bli översvämning i stan. Det positiva med regnet är väll att all snö verkligen försvinner. Får nog hoppas på bättre väder imorgon. Kvällens middag var mycket trevlig med mycket god mat, färsk pasta och kyckling med lufttorkad skinka och salvia. Som sagt jag tror inte jag har uppskattat att sätta mig vid ett dukat bord så mycket som nu när jag har Clara. Har varken tid eller lust att stå i köket. Tänk att detta hände två gånger på en och samma dag, det kallar jag lyx. Tack mamma, pappa, svärmor och svärfar för er goda mat.
Kvällen hos farmor och farfar

2 kommentarer:

mormor Annika sa...

Tror också regnet tar bort snön ...regnar fortfarande här o åskat har det gjort ....

farmor och farfar sa...

Tack för en trevlig kväll, framför allt att få umgås med "denna lilla där"
Ha nu en bra vecka!
Kram