tisdag, mars 23, 2010

Idag är jag GLAD :)

Har fått några trevliga besked idag, MR röntgen visade att hjärnan och hörselnerverna är fullkomligt normala. Ni anar inte vilken lättnad detta besked oron över tumörer och blödningar i hjärnan är nu äntligen borta. TJOHO!!!! va glad jag är. Inte nog med det så kollade jag mitt skattebesked idag TJOHO!!!!!! vad glad jag blev igen, får tillbaka ett x antal tusen mer än förra året och Peter lika så TJOHO!!!!! Idag är en bra dag.
Förövrigt har vi varit på babymusik på förmiddagen och där efter stressade jag iväg på lite vattengympa, längtar efter kvällen nu, det är ju min tv-dag idag :)
TJOHO!!! Denna gumman gör mig super glad!

7 kommentarer:

mormor Annika sa...

Vilken dag med sådana glada besked ..yippi !!!!

farmor och farfar sa...

Grattis, först och främst till att du är frisk!!!!
Sen är det ju inte fel med lite påfyllning i plånboken!
Kram!

Anonym sa...

TJOHO! Vad härligt med ett friskt huvud och en påfylld plånbok!!!

Kram till er alla!
/Faster Mallan

Carin sa...

Härligt, både med skatt och MR, i synnerhet MR!!
kram på er och unna er nått riktigt roligt, typ nytt verandatak (var det det som gick sönder av snön)

kram kram

Anonym sa...

Vad skönt att höra Elisabeth! Förstår att du grunnat över detta. Gött att få tillbaka lite inför semester och liknande. Har inte fått våra lappar än men man får ju hålla tummarna!
Kram Johanna

Elena sa...

Vad glad jag blir gumman.. Vilken lättnad. Pussar

Anna sa...

KANON med bade rontgen resultat och pengar!!!!!Och jag vet vad ni kan gora med dom pengarna ;o)

Puss pa er