lördag, mars 20, 2010

Ingen mammegris

Nä idag har Clara varit pappig, gissa vem som har njutit av varje sekund? Det började på morgonen innan simmet, hon ville inte vara med mig bara med Peter. I vattnet sträckte hon sig efter Peter hela tiden. Har sällan skådat ett så brett leende. Så fort Peter har gått förbi henne eller flyttat sig från henne har hon gnällt lite och sträckt armarna efter honom. Kan ju bara säga att pappa hjärtat bara smälter, kan nog vara så att lilla fröken Clara vet om det med.
Ikväll har vi varit på promenad och tog en sväng förbi affären och köpte lite chips och dip. För nu blir det film, lite tvister om vilken dock. Jag röstar för Bröllopsfotografen och han för Law abiding citizen, får se vilken det blir.

3 kommentarer:

mormor Annika sa...

Vad är det för en liten Toker med mössan på svaj , vilka av de sju dvärgarna är mamman o pappan då ?

Anna sa...

goingar!!!
Forlat att jag inte uppdaterat, har inte varit hemma pa nagon vecka, passa Miepie katten och hus... Men snart ska jag forsoka uppdatera. Sjukgymnasten har gatt bra, behover endast ga tillbaka en gang till och sedan kan jag borja med pilates klassen och forhoppningsvis kommer det gora under med ryggen.

Saknar er! Onskar jattemycket att ni kan komma och halsa pa! Puss

farmor sa...

Godmorgon, jag måste få säga att det inte bara är pappa hjärtat som smälter, även farmorshjärtat
Goa unge!!
Även ni vuxna får ta till er
Kram!