måndag, april 02, 2012

Grattis Elisabeth!


Älskade Fru, mamma, dotter, faster, svägerska, barnbarn, kusin, kollega och vän, idag är det din dag!

Jag blir lika ödmjuk varje gång för jag inser att "Hon står fortfarande ut med mig...?". Nu är det 7:e året som jag har äran att dela mitt liv med dig och det blir bara mer och mer fantastiskt för varje dag. Varje dag så gör hon något som knockar mig - varje dag. Litet, stort eller lagom spelar ingen roll, hon gör alltid något för att göra min dag enklare, om jag har en off-dag där jag känner mig lite si-så-där så finns hon där med ett leende och säger något upplyftande för att i alla fall försöka peppa mig. Och DET, det är ett heltidsjobb när jag väl har sådana dagar. Men det löser världens bästa Bettan samtidigt som hon jonglerar hemmasysslor som tvätt, städ, barn, inköp, mat osv. Världens bästa Bettan är egentligen en underdrift för hon är till och med bättre... och min. Bara min skulle jag skriva men jag delar faktiskt henne med många av er i någon av de formerna som jag började bloggen med. Hon är min fru, mina barns mamma och min bästa vän. Och jag är världens lyckligaste som får vakna varje dag med henne.

Så nu tycker jag att vi alla ska gratta henne med ett "Grattis!" och gärna mer :)

Mitt allt...7 år, nu siktar vi på 70 - Älskar dig!

14 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Vad är det för dag idag
Vad är det för dag idag
För det är ingen vanlig dag , för det är Elisabeths födelsedag :)
Hurra Hurra Hurra !!!!
Grattiskramar från mamma o pappa :)

Tina sa...

GRATTIS PÅ DIN DAG!! Hoppas den är och har varit helt fantastisk! Kramar från mig!

Rantamor sa...

Grattis, grattis !!!

Jannie sa...

Massor med grattis på stora dagen!
O jädrar vilket underbart inlägg av karln din!Det är kärlek det!

hurra hurra hurra KRAMAR

svärmor och svärfar sa...

Stort Grattis från oss på Dalstigen!
Vilken underbar man du har!! Han är lycklig med dig, det går knappast att missa.....
Hoppas du hade en härlig dag.
Hoppas vi ses snart
Kramar från oss

Frida sa...

Så vackert skrivet! Många grattis på din födelsedag! Kram

Lina sa...

Grattis Bettan! Hoppas du har en toppendag :) Kram

Jonna sa...

Då får vi säga -Ett stort grattis!!! Hoppas ni hade en toppen dag!

Kram Jonna

sandra lekander sa...

men Åh jag missade din födelsedag!! Grattis i efterskott!! =) Hoppas du hade en jättefin dag.
kram

Lizette sa...

ett stort GRATTIS räcker väl inte, JÄTTEmånga GRATTIS ska hon ha superwomar, hoppas att du har haft en helt underbar dag tillsammans med nära och kära...

massa kramar...

ps.snart dags för en liten date igen tror jag...

Elena med familj sa...

Grattis min älskade vän Älskar dig!! Pussar

MARIA O SOL sa...

Stort GRATTIS till dig!

Anonym sa...

Stort GRATTIS i efterskott....har varit dålig på att kika runt på alla bloggar så jag har ju helt missat att du fyllt år.

Hoppas du fick en helt underbar födelsedag med massa paket och snälla och goa barn och man men förstås :)

Ha det så gott!1

Kram kram
Anna & Wille

Li sa...

åh så fint och stort grattis i efterskott!!! =D