söndag, april 22, 2012

Lusen säger godmorgon

Godmorgon! Har ni sovit gott? Här sov jag och barnen ända till kvart över sju, det är lyx om ni frågar mig. P ligger fortfarande i sängen och har det gott. Vi har hunnit med en hel del denna morgon. Nej det är absolut inte så att vi har fått några hårlöss, nä jag och Clara har spelat lusen. Än är det lite svårt att få alla saker på rätt ställe och än är det svårt att låta bli att fuska :) ibland är det även svårt att hålla koll på siffrorna (inte så konstigt kanske) Vi har redan hunnit med två omgångar så här står fyra härliga löss på bordet. Vilken tur vi hade som hade en mormor som hade vägen förbi Ullared igår :) Tack snälla mormor.




4 kommentarer:

Farmor sa...

Det verkar vara ett roligt spel!
Jag utmanar Clara på en omgång
Kram från farmor

En chic mammas bekännelser sa...

åååh de spelet älskade jag :D

allt bra?

Mormor Annika sa...

Hon lär sig snart plocka ihop en sån där schyscha ;)

Li sa...

Vilken mysig morgon och vilka fina löss, lite fusk ska det nog vara för att det ska bli extra roligt och ett bra spel för motoriken säger pedagogen i mig ;)