måndag, april 16, 2012

Gokväll!

Har ni haft en bra dag? Jag har haft en helt vanlig måndag. Lugn och skön förmiddag tillsammans med familjen. Vid ett tillfälle frågade jag Peter om han verkligen sög åt sig var ända gnutta av en mysig stund med hela familjen omkring sig i soffan. Slappis förmiddag kan man säga :) Sen var det ju dags för "jobb", härligt solsken ute så jag tog så klart cykeln. Väl på jobbet så var alla barnen ute, solen värmde så skönt. Hem igen efter mina 3 timmar på jobbet, mysa lite med familjen. Iväg igen på spinningpass, som var riktigt tungt idag. Känns ju skönt såhär efter åt men där och då ville jag gå av cykeln och åka hem till soffan och den mysiga stunden förmiddagen bjöd på. Hann precis hem för att kunna säga godnatt till Clara, lilleman sov innan jag han hem. Nu är kvällsmaten i magen, barnen sover, maken är ute och springer. Blir nog en dusch nu och sen blir det soffan för resten av kvällen. Det var min dag det. Ha det gott!

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Fina flickor :)

Fröken M sa...

Fina tjejer !!
Haha... tro mig, jag har ett enormt godissug, men har jag klarat 3 dagar kan jag ju inte bara ge upp så jag biter ihop och "hänger i" ;)
kram

Annas inspiration sa...

Hej sötnosar! :)

Hur är det med er i dag?
Vad jobbar du med?! Förskollärare?

Duktig du är som tränar,
jag behöver en spark i baken!!!

Ha en fin dag med din fina familj
Kramar Anna

Li sa...

vilken härlig bild!
och vilken aktiv familj ni är, härligt att läsa!
Fortfarande sjukt impad att du kör på med spinningen, för det måste vara jordens jobbigaste träning så heja Bettan! =)