onsdag, april 11, 2012

Regnet fortsätter

Tror nog ingen har missat att det har varit minst lika tråkigt väder idag som igår. Men idag blev det i alla fall lite mer gjort än igår. Trotts regn tog vi en promenad tillsammans med mamma/mormor. Mormor hade pärlor med sig, så Clara trädde ett fint armband. Vi fick efterlängtat besök av Elena och barnen. Och barnens kväll slutade med ett bad, ett av de största nöjena. Vi är helt förskonade från barn som inte vill bada. Snarare så att man får tjata för att få dom ur badet än i. Kvällen avslutas för oss vuxna med lite soffhäng. Vad har ni hittat på denna regniga tisdag?

4 kommentarer:

Li sa...

En ny uppfinning på gång av Clara, en vattenfast mobil? ;)
Jag är så less på tråkigt väder!!
Men turligt för mig så är min sambo hemma, men tråkigt för oss så är han sjuk...men om han inte hade varit sjuk så hade han inte varit hemma...
Ska vi önska oss sol imorgon? ;)
Och du, tack för alla kommentarer hos mig! <3

Mormor Annika sa...

Inte underligt de älskar att bada , det är ju som en pool för dem :)

Fröken M sa...

Klart de vill bada i det där jätte karet !! :) Jag skulle förmodligen vara skrynklig som ett russin jämt om vi hade ett sånt hemma ;)

Nu visste jag ju iofs om fraktavgiften, men vi fick inte veta förrän vi frågade. faktura avgiften däremot var en överraskning som inte ens dök upp på orderbekräftelsen, men som var ditlagd på slut fakturan.

Visst, 66:- är inte hela världen, men det är jäkligt surt om man "bara" vill ha en liten t-shirt eller nåt...

Grodbrallorna är dock ett plagg jag verkligen ville ha i V´s garderob så det ska bli kul att testa dem till dagis i morgon :)

kram

Lizette sa...

Jag och Herman har oxå spenderat onsdagen inne, men vi hade tur att pappsen kom hem tidigt så vi hade lite familjetid =)
Men på em så tog vi alla en liten promenad ändå, det var ju iaf 11 grader på denna sidan stan, hihi
Kramar