tisdag, april 17, 2012

Artist???

Vi har en riktig liten "teaterapa" här hemma, det dansas, sjungs och showas väldigt ofta. Hemma hos oss lyssnar vi väldigt mycket på musik, det varvas lite mellan barnens spellista och min. När musiken kommer på är det nog ingen av oss som står still :) Frågan mamma kan du filma mig kommer ofta. Hon är en riktig glädjespridare och hennes lillebror är inte sen på att haka på. Tvivlar på att det kommer avta med åren, hon gillar redan att stå i centrum. Men när hon blir det minsta lilla osäker står hon bakom mina ben och blir blyg. Det försvinner oftast väldigt fort och då kommer busföret fram igen. Hon har varit väldigt duktig när det kommer till talet och nu har hon börjat testa på ett nytt språk Engelska. Jag är ju hennes mamma och väldigt partisk men jag tycker allt att för att vara knappt tre år låter engelskan rätt okej :) En helt vanlig frukost hoss oss :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Och New York, New York som är min favorit! Underbar sång och Charlie låter verkligen som tvillingarna från tv!!!

Kram från Mallan

Mormor Annika sa...

Tokfia !

farmor sa...

Men käre värld.... vad är detta för små godingar...
Underbar sång, och han där vet jag inte riktigt vad man ska kalla.
DADADADADA....
Krama dom båda

Anna S sa...

Hihi lilla gullgrodan som sjunger :).

Fröken M sa...

SKIT VÄDER !? *fniss*
men förhoppningsvis var det den sista snön för i "år" för nu är jag nöjd och vill ha sommar och sol ;)

Jösses vilka godingar du har !!
Kram

Lizette sa...

haha, här var det underbara skratt kan jag säga när vi tittar på filmerna på lilla Clara, vilken artist.. New York nästa =)

Kramar

Frida sa...

Vilka härliga barn! :D Imponerande bra engelska!

Maria o sol sa...

Helt ljuvligt! Sol blev helt imponerad!

Mia systeryster sa...

Helt underbart=D Vilken liten artist=D
Kram

sandra lekander sa...

New York New York! Så dukig hon är! O charlie sjöng ju oxå med. =)