söndag, april 15, 2012

It´s a beautiful day

En helt underbar dag har börjat. Barnen lät mig ligga i sängen ända fram till 07 idag. (vissa andra sömntutor låg i sängen till 09:10) En lång och mysig frukost tillsammans med två hungriga barn. När Peter vaknade tog jag på mig träningskläder för att ta mig ut en sväng. Kände mig inte helt överens med det, liten huvudvärk som spökade. Målet blev att komma ut och ta mig igenom lilla rundan på 3,2 km. Allt ändrades under vägens gång, huvudvärken försvann, fåglarna kvittrade, solen värmde. Det gick ju liksom inte att springa hem då :) Nä tillslut kom jag hem efter 7,3 km, en härlig start på dagen :) Kom dock åt fel knapp när jag skulle stänga av min runkeeper så tid och så stämmer inte riktigt, men vad gör väl det. Jag sprang ju trotts allt längre än jag tänkt mig :)


8 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vad duktig du är! Skulle önska att jag också orkade springa!!
Kram

Mormor Annika sa...

Du är galen :)men duktig förstås !

svärmor sa...

Heja Bettan!!

Peter sa...

Jag är så stolt! YOU run this!

designofluna sa...

Härligt jobbat!!
Kram Malin

Li sa...

Grymt jobbat!!!
Keep up the good work Bettan! =)

Jonna sa...

Oj oj, härligt! Det är dagar som din som det verkligen är roligt att springa! Jag hade själv en härlig löprunda innan jobbet också =) Kände som du ungefär =)
Bra jobbat!!!

Kram Jonna

Frida sa...

Där ligger jag i lä! En bit kvar om man säger så :) Ska försöka mig på 3 passet imorgon efter jobbet..