tisdag, april 10, 2012

Nu ska vi se...

Om jag inte kan komma igång på riktigt igen med bloggandet. Nu sover liten gott i sin säng och Clara hon myser i soffan och tittar på Mamma MU. Dagarna förändras här hemma, Charlie sover bara en gång om dagen nu och Clara sover inte alls. Men lite vila eller lugnare tempo blir det för henne när lillebror sover. På nått sätt får vi ut mer av dagen nu, kanske inte är så konstigt egentligen. Förmiddagen har varit lugn och skön, får se om vi kommer ut i regnet idag eller om vi håller oss inne hela dagen.
Vi hittar inte på så mycket alls idag men vi myser och har det riktigt roligt. Clara sjöng för oss vid frukost bordet, var bara så att jag förstod inte ett ord av det som kom ut och fort gick det, någon som har lust att översätta sången :)

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Det var glada små sötnosar på bilderna :)

Jenny sa...

Jag minns när vår o sov fm och em, och m sov en gång mitt på dagen. Det var alltid nån som sov, däremellan mat och mellis och skulle man försöka ta sig ut då var det snäva tidsramar! Haha, vilka härliga minnen ändå. Och så blir de stora så fort... Hoppas ni får en härlig tisdag!

Jonna sa...

fANTASTISKT!!!

Anonym sa...

Jag dööööör av skratt!

Söta söta Clar <3

Hanna