tisdag, april 10, 2012

God morgon

Vilken regnig och ruggig tisdag vi vaknar till. Jag sov så gott och djupt nu på morgonen med en liten Clara tätt intill mig. Händer då och då att vi får lite besök under natten. Den lilla sömntutan hon ligger fortfarande och sover medan jag och lillebror är vakna. Han har haft en lite orolig natt, det poppar nämligen upp lite tänder nu igen. Svullen och förmodligen öm, rätt försåtligt att det gör ont. Men nu är han pigg och glad och vi myser framför tvn. Någon som har nått tips på vad vi ska hitta på denna regniga tisdag?

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Har ser lite nyvaken ut den lille godingen :)
Ni får väl ta på regnkläder och gå ut , det ska jag göra ....

Maria Sol o Pixi sa...

Ja vad gör man i detta tråkiga väder, Biblioteket är mitt förslag.

Fröken M sa...

Sånna här dagar när regnet öser ner brukar jag och viggo baka muffins och se på film !
Jag hoppas ni får en mysig dag ! Kram

Lizette sa...

ja kan kan tro att det härliga vår och sommarmånaderna har fallit bort, inget kul väder alls.
Men det var inget som hindrade mig och Herman från att varit ute, en härlig promenad på en timme blev det, vad blev dagen till ära för er?
Kramar