torsdag, april 05, 2012

OMG två gånger på en och samma dag

Tänka sig att jag kan få in två blogginlägg på samma dag, nu börjar det likna nått ;) Vem vet snart kanske jag är tillbaka ordentligt igen.
Inte nog med att jag har hunnit blogga två gånger idag, jag har även varit och shoppat träningskläder. Fick nämligen ett presentkort av min syster i födelsedags present så nu är jag klädd för att löpa i vår (haha nä jag är ingen hund, jag ska springa, haha) Där efter hade clara och hennes mormor planerat dagen. Vi skulle nämligen ut på landet till mormor och morfar för att titta på den nykomna kalven. Och inte att för glömma de 21 lammen, än finns det tjocka magar i ladugården så vi får nog göra x antal vändor för att titta på alla nykomlingar. Clara och Charlie är så glada i att vara bland djuren, de ska matas klappas och allmänt gullas med. Är så härligt att de få uppleva allt detta, precis som jag fick när jag var liten. Dock har det blivit lite "statsbo" av mig, vi luktade nämligen lite väl mycket ko idag, så nu ligger kläderna i tvättmaskinen och alla är vi ny duschade :)

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Och inte ville hon åka hem Clara utan stanna hos djuren hela kvällen tror jag :)Och Charlie han är redan en liten djurskötare av naturen ...

Farmor sa...

Så mysigt dom har det!!
En massa söta djurbebisar... kan bli lite avundsjuk!
Men det är ju det där med lukten, den är ju inte lika mysig, eller???
Glad Påsk på er alla

Sandra Lekander sa...

Underbart!! Jag vill att Juno med ska få växa upp sådär! Får vi komma o hälsa på? :)
Själv är jag allergisk, så jag skulle tyvärr inte klara att bo så..

Hoppas ni får en friskare och jättefin påsk!
kram

Li sa...

Du ser, bloggandet tar sig! ;)
Nya träningskläder är ju aldrig fel, du får visa de sen tycker jag =)
Otroligt härligt med förmån att kunna träffa djur regelbundet -även om jag som också är från landet, kan tycka att det luktar mycket ;)
och som vanligt Bettan, härliga, goa bilder du bjuder på! =)