söndag, april 15, 2012

Gårdagens photosession


Har skrivit innan om hur svårt det är att få inspiration och lust till att fota nu. Det blir liksom inte av, kanske det kan bero på att man har två barn nu som tar rätt mycket tid. Men igår var ju kameran med och jag fick lite bilder tagna på barnen när vi var på vår skogspromenad. Clara var helt med på grejen, men Charlie var lite trött så humöret var lite sisådär. Var så svårt att välja ute en favorit så här kommer ett gäng av de bilder jag gillade bäst. Tyck gärna till :)
Mina små godingar ni kan inte ana hur mycket mamma älskar er <3

5 kommentarer:

Li sa...

Den översta bilden där Clara håller i staven tycker jag nästan bäst om, härlig skogsbild och sen så tänker jag automatiskt på Ronja Rövardotter, vet inte varför!
Men självklart så gillar jag bilden där de skrattar också, det är något magiskt med glada barn! =D
Du har otrolig skärpa på dina bilder, jag tycker alltid de ser så proffsiga ut! =)

Lizette sa...

alla bilderna är ju helt underbara, bästa fotografen har ju tagit dom ;) Men jag gillar den nästa sista bilden på Charlie, där är nåt visst med den som jag fastnade för, rackartyg på gång =)
kramar

Mormor Annika sa...

Vad annat kan det bli än bra bilder med dessa motiv :)

Fröken M sa...

Dom är sååå söta dina små !!
Det var en lycklig men trött kille som kom hem förut, men han hade haft såå kul !!

Med andra ord hade jag vart orolig i onödan - det var nämligen galet dyrt med biljetter, givetvis fick han både popcorn, en souvernir och en träff med djuren bakom tältet på det.

Min oro var därför att han skulle tröttna och inte orka sitta still när de hade kagt ut så mycket pengar, men det visade sig att min oro var helt obefogad - han hade haft det TOPPEN !
Kram

Elin sa...

Jättefina bilder, det blir så fint när man är utomhus och får lite mer färg i bilderna! Älskar bilden när de skrattar båda två , så himla söta :) Kram