tisdag, april 10, 2012

Vad blev det av dagen?

Nä här har inte hänt mycket idag. Jag känner själv att jag inte har haft orken till att sätta igång med något direkt. Så det blev en inne dag och vi har busat en massor så energi har det gått åt. Funderar på om jag skulle masa mig ut i det fortfarande lika tråkiga vädret för en lite jogging runda, men det är allt lite motigt när vädret är så här. Just nu sitter jag i alla fall och väntar på att Charlie ska vilje dricka upp den sista vällingen, men det går sisådär. Han åt en rejäl middag för en timme sen så vällingen är sådär rolig nu.
Här kommer lite bilder från vår dag inne
Goaste syskonen leker på bästa sätt
Men det är inte helt lätt att ha ett busfrö till lillebror
Ibland gör han liksom inte riktigt som man vill
Men bada det gillar han, även om rumpan var lite för stor för den här baljan
Inte att förglömma även om storasyster är ordentlig och ordningssam så kan hon med
Update- Jag kom ut, super härligt väder 7 grader, fint regn som svalkade 4,25 km, jag är nöjd :)

5 kommentarer:

Mormor Annika sa...

De är ju för söta :)

Farmor och farfar sa...

Men dom är ju såååå goa!!
Krama dom från oss

Rantamor sa...

Ser ut som att lillebror håller på att växa ikapp storasyster...
hahaha..
men dom ser ut att trivas tillsammans dom två sötnosarna...och att dom är syskon syns verkligen....

Fröken M sa...

sötsarna !! Va lika varandra dom är :) De är när jag ser sånna här bilder som jag börjar fundera på viggo ska få ett litet syskon ändå - Trots att jag sagt, NÄÄÄ - aldrig !! ;)
Kram

Li sa...

älskar badbaljebilden!det är inte lätt **hihi**
Springa igen, jag blir så sugen på att göra det när jag läser om dig, det inspirerar- men löpning får ligga på is här borta ;)
Verkar varit en ritkigt härlig innedag :)