måndag, april 09, 2012

Påsken

Nu går påskhelgen mot sitt slut. Vi har haft en härlig påsk, med lagom mycket påhitt. Det bästa med hela påsken är att jag inte har behövt laga någon mat alls. Nu när jag är mammaledig, blir matlagningen inte så rolig som jag egentligen tycker att den är. Här hos oss äter vi två lagade mål om dagen, så ibland känns det som jag bara står i köket. Så nu under påsken har jag fått vila från köket. Peter har varit den som fixat lunch och middagarna har vi haft äran att äta hos nära och kära. Ett litet avbrott har gjort att lusten att laga mat kommit tillbaka lite Hoppas nu att påsken har varit härlig för även dig, för mig och familjen har den varit toppen och behövlig.

Mycket mys blev det :)

1 kommentar:

Fröken M sa...

Tack vännen !!
Det blev en riktigt lyckad kalas dag - Viggo var stolt över sin uggletårta som han minsann hade hjälpt till att baka och han fick massa fina presenter, så nu ska det faktiskt bli riktigt skönt att återgå till vardagen i morgon !!
JAg hoppas även ni haft en TOPPEN helg !! Kram